wtorek, 20 stycznia 2015

trener

Ewa Chodakowska chyba całe życie była szczupła albo bardzo chuda bo patrząc na brzuch to tam mięsnie są ukryte pod fałdą tluszczu .Mozna wyrzeżbić bicepsy ,tyłek pośladki ale nie brzuch w bieliźnie.  Jak tam sie rozciągnie skórę wiemy o co chodzi to bez zabiegu kaloryferów się nie zrobi .Dla mnie okazem piękna jest Justyna Steczkowska ,która .Chyba Pani Chodakowskia powinna się uczyć od Justyny Steczkowskiej bo w innym wypadku będzie klapa. To jest co najwyzej fanka zdrowego stylu życia! Nie obrazajcie tych ludzi ktorzy wzieli odpowiedzialność za to co robia i skonczyli AWF! To sa trenerzy, a nie jakas celebrytka! Poza tym jak można reklamować zdrowy styl zycia jak sie ma sztuczny biust! sory, ale dla mnie to jest zdyskwalifikowana przez to! silikon w klatce piersiowej to nie jest zdrowy styl zycia! Szukasz wymowek,nie chce ci sie,ja po dwójce dzieci mam taka kondycje i figure w sexi bieliźnie ,  jak one,i jestem starsza od tych ,jak piszesz "siks".A takie nadskakiwanie dzieciom to chyba tez jakaś aktywność,to nie siedzenie na kanapie,wiec tez cos daje. dzieci wychowuje sama i znajduje czas na wszystko. ćwiczyłam z Ewa ale regularnie! zazwyczaj 5 a minimum 3 razy w tygodniu.efekty widziałam po półtora tygodnia. dała mi siłę. dla mnie jest cudowną kobietą. dużo ludzi nie mając wykształcenia zna się na swojej pracy. Ja zaczęłam nieśmiało ćwiczyć z Ewą Chodakowską i po kilku tygodniach zauważyłam pierwsze efekty i przyjemność z ćwiczeń. Dodatkowo zaczęłam zwracać uwagę na sposób żywienia bo on miał znaczenie jak efektywny jest trening i jego skutek.

 Włączyłam do swojej diety antyoksydanty, które wzmacniały mój organizm po wysiłku a szczególnie lekko czuje się po taksyfolinie jakby ciało było bardziej dotlenione w ładnej bieliźnie. Jestem w wieku Bojarskiej, biegam ok 40 km tygodniowo i raz w tygodniu sesja jogi (za darmo, z youtube), i wyglądam lepiej niz Bojarska, bo mam talie i zero tluszczu na brzuchu, i zero cellulitu. Nie wydalam grosza na tzw fitness. Jem normalnie, 3 razy dziennie, domowe jedzenie, nieduze posilki. Zobaczcie jak na filmiku "trenerka" wykonuje pompkę - 0:37 Brak stabilizacji tułowia, !  Jak oni moga promować takie rzeczy ktore ludziom robia krzywde? Zamiast tracic energie w "gwizdek" lepiej zrobilyby cos pozytecznego,jak chociazby dobrze odkurzyc mieszkanie, czy wyszorowac podloge a nie zatrudniac sprzataczki! Generalnie to co robia i do czego namawiaja inne PUSTE glowy jest zalosne! Żadnej nie kocham, za to lubię Mariolę Bojarską-Ferenc, za naturalność, za to że nikogo nie udaje. Jakoś wszystkie panie powyżej kariery za granicą robiły, podbijały rynek więc dlaczego wróciły do Polski, tam była zbyt duża konkurencja? Trenerka jest tylko jedna, reszta tylko naśladuje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz